3 Haziran 2010 Perşembe

İç Kırıklarım Vardı ve Limon Yesem de Geçmezdi(Aşk-ü Hal)

hıçkırarak bir gece boyu uyunmaz karanlıkta kalıp sana uyanıyordum. Oysa tüm uykularım tam 28 gündür sana açılan kapılarım oluyordu. Uyumalıydım uyku tutmaz karanlıklarda yatağımın altı görülmedik öcülerle doluydu. Çok içkırıklarım vardır benim, suskun her fotoğrafın ardından yinede sen dediğim çok beklendik ayrılıklarım olduğu gibi.
hçıkırıklarım olur gece boyu süren limon yesem geçer mi bunu senden öğrendim daha bir çok senden öğrendiklerimide unutmuş değilim unutmuşmu olmalıydım. yok ya bukadar herşeyi unutmamı bekleyemezsin bekleyemeyiz değil mi ? Yoksa unutmuşmu olmalıydık. Yine kaset gibi takılıyorum aynı yere iç kırıklarım vardı hiç kırıkları olmayan bir adam gibi mi duruyorum elbette benimde iç kırıklarım olacaktır. Hatta benim piç kırıklarım olur hep bunu sende bilmezsin nasıl sensiz kaldığımı bilmediğin gibi hatta tam aynı onun gibi. Sağnak bir yağmurun tümü şehir yerine benim üstüme bosaltmışlardı halbu ki halin de budur aslında tam öyle sensiz kaldım tüm yağmurunu üstüme yağarken bir şehir sen gidiyordun.
ardından iç kırıklarıma hıçkırıklarım eşlik ediyordu bir parça limonun var mı ? ee sen demedin mi hıçkırığımı limon keser bu senin bıraktığın hıçkırık bir parça limon lazım sanırım bana. Neyse bu yazınında bitme vakti geldi şöyle usturuplu iki cümle kurmalıyım. iç kırıklarım vardı senden kalma hıçkırıklarım oysa ben içkırıklarımı piç kırıklığı bir ayrılığa düğümlüyordum. Elimde kimsesiz kelimeler biliyormusun elimde şimdi ne kaldı. Ah nasıl unuttum bunu bir kenara not almalıyım artık. Sen cevap veremezsin bu fotoğraf amma da çok sana benziyor dile gelip konuşursun sanıyorum. Tamam gene çok dağıttık yazıyı. Yapma kızma artık ben tek başıma dağıttım. Peki söylüyorum bak tam burada sözün son sahnesinde elimde bir hiç piç iç kırığım var.

Not: Yazan(yani ben) kişinin saçma bir iç döküntüsü olduğu için bu yazıyı bir daha okumayı düşünmüyorum.

Oz Büyücüsü
03.06.2010
03.17
Barista Live
Taksim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder