26 Mayıs 2010 Çarşamba

her pazar kalırım belkide....

Ah anlatmışmıydım sana ben her pazar kalırım. elimde bir sigara ve yalnız söylenen bir kaç sevilmeyen türkü. aslında bir ben kalırım gibi geliyor bana. Kabataş sahilde içilen çaylara yasaklarım olur.inadına kalırım evde,uyanıp da yataktan çıkmak isterken çıkmayıp yatakta kaldığım gibi olur kalmalarım. Of içimde gene bir efkar seslendiğim hiç bir satırımdan sana duyuramam sesimi. Yok bu işin mecali kalmaksa böyle kalmaktır bunun hükmü.
Anlatmamışydım pazardı sokak boyu kurulan curcuna kervanına bende eklenmiştim uyuşmuş bir beynin artıkları içinde sukut kadar duyuldum. Nekadar mı vallahi işte tam sukut kadar duyuldum.
...dedim ya pazarları evde kalırım bilgisayardaki o film izlenmeyi bekler, beşiktaşta içilemeyen çaylarım olur. Herşey yarım kalır ılır lır lır. Bense deli gemisine akıllı kaptan olmaya çalışırım oysa benim aklım varlığın kadardı gittin ve delirlemek benim hakkımdı. Ben her pazar kalır ılır lır lırım
Anlatmışmıydım,ben her pazar kalırım öyle başı boş işsiz güçsüz içimde seni dinlemek bile bazen çok iş gelir. elime bir kağıt alır ucunu yırtarım. Paketten az tütün cıkarıp döndürürken dolanırım gene.Gözyaşları düşer kağıdın kenarına usulca nefes çekerim içimde sen boyu efkar. Sarılıp uyurken üstümde koca bir ağırlık mırlar tam sen diyecekken of cevat gene üstümde uyuyorsun degil mi? nede cok sen sanmalarım gelmiş nede cok sen sanasım varmış. bak bunun sebebi kalmalarım bunu sen yaptın. asma yüzünü suçlamıyorum seni ben yaptım desem ne değişecek birileri yaptı işte.
aslında ben  bir kalırım çoğulluklarımı sana gömer tek olurum. ben bu tekligi sevmem ki sus deme bu konusan sen değilsin. biliyorum ben kalırım her pazar biçare yalnızlıka seni özler.
ama anlatmışmıydım yok yok anlatmadım bunu sana, çünkü hep kalırım dedim oysa ben her pazar tek başıma tekrar tekrar söylemeye mecalim yok zaten. salıya kadar özlerim seni salı sarı bir gözyaşı sonra yeniden baslarım biliyorumusun daha önce bahsettim mi ben her pazar sensiz k....

Oz Büyücüsü
26.05.2010
Barista Live
20:09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder