22 Mayıs 2010 Cumartesi

Dilim bazen sürçerde ben gene laf edemem

Bazen dilim sürçer değil mi sevgilim. Söylemek istediklerimin dışında konuşur dudaklarım. Yeminle bak dilim sürçer benim ağızımdaki nasılda böyle saçma olur aklım ermez. Diyorum ya bir dilim sürçer masada ki ekmek. Evet ekmek lazım bazen sözcüklerimi pencere kenarında duran fesleğen saksısına. Fesleğeni sorma galiba birkaç  aydır su vermeyi unutuyorum. Kurumamıştır sanıyorum. Bak gene dilim sürçtü kusuruma bakma artık sevgilim. Sevgilim mi dedim kızma alışkanlık olmuş. Gittiğini unutmuşum sanırım. Bende diyorum bu yüz neden konuşmuyor benle eee haklısın fotoğraf konuşmaz. Tek başıma dil sürçmelerim olur. Bir dilim sürçermiyim gene. Gene ne dedim dil sürçmesi böyle bişey midir?
Dilim sürçer bazen seni anarken yada uyurken. Uyurken dil mi sürçermiş deme. Bilirsin ben uyurken dilim çok fena sürçer. Haklısın ben susmayı hiçbir zaman beceremiyorum. İyi hoş ben neyi becerebildim ki. Neyse bu kısmı sonra sürçtürürüz yanlış sürçtürürsekte af olur mu? Hem sen nerdesin şimdi? ne alakasız bir cümlem daha oldu. Zaten ben bu aylarda hep bir saçmalarım. Bakma bana dilim işte, dilim dilim 5 parçaya daha bölsek 5 parça ayrı sürçer uyurken dil sürtüğü olur.
Delisin deme bunu biliyoruz. Bilmediğim şeyleri söyle. Ah nasılda unuttum sen konuşamazdın ben tek başıma dil sürçtürüyordum. Özür dilerim. Gene haklısın nekadar çok haklı oluyorsun sen. Fuzuli bir cümle daha kurdum değil mi ?
Tamam ben bu kez kesin susuyorum. Çok susadım çokda susardım sen gidince sahi nekadar oldu sen gideli, ben kaç dil sürçmesi daha yaptım. Hey sus sakın söyleme bilmemem deliliğime daha bi gem vurur.
Bazen dilim sürçer sevgilim. Bari kızma artık bana. Bak gene sürçtüm. Peki bitiriyorum. Dilim bazen sürç-e...

Oz Büyücüsü
22.05.2010
saat 02:20
barista

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder