21 Mayıs 2010 Cuma

Arada bir ben takılmış kaset gibi döner dururum sende

Arada bir ben takılmış kaset gibi döner dururum sende

Arada bir sis iner bu şehire. Sokaklambaları puslu aydınlıklar bırakır sabahlara. Gün yüzüne hiddetli bir öfke saçılır içimden. Arada bir sis iner bu şehire aynı bir kurdun köye inmesi gibi adım adım ve korkunç olur,önce gökdelenler yutulur sonrası sensizlik, herkes kendini evlerine hapseder bir ben gene tek basıma kalırım.Kimsesiz feryat figan bosa düşer.Arada birde sis giyerim ben üstüme sokağa çıkma yasaklarım olur kendime. Bir çift inzibat kapı önümde beklerler. Arada birde olsa ben sis olur inerim şehire. Kimse gökdelenleri neden öptüğümü anlamaz bende anlamıyorum ya o ayrı bir konu.Kaldırım boyunca uzanırken gökyüzünü ölürüm içimde.
Of arada bir şehir iner bir sise, ortasında ben sensizlikle biçare kaybolmuş umutsuzluk derim adıma. Gölgelerim ayaklarımdan yakalar beni sis olduğumu söylerim inanmazlar. Ama ben çok fena sis olurum.Sus oldugumu bilirim pus çökerttiğimi içime, suspus bir cineyet görürüm. Uykuludur gözlerim kan ter içinde uyanırken bir yatak odasında çığlığım adını sayıklar. Ben sis olacağım derim, sis olunmaz sus uyu dersin dersinde ben gene kendimle konuşurum konuşurumda dilim dönmez ben sus olmuş bir sis olurum şehiri sararım. Belki bir sokaktan okula giderken seni bulur yüzüne dokunurum. Şehir inadına kızsın puslu aydınlıklarına ben sana sarıldıkça dağılır yok olurum .
Arada bir sis olurum dedimde inanma arada bir sensiz!sensiz! aman gene saçmalıyorum arada bir yazı sonlarını getiremem zaten hergece sende olurum bilirsin. Aklıma geldi arada bir çok fena sis olurum ben, uyumadan önce dağılıp bir geceye seni sayıklarım. Sokaklambaları istediği kadar kızsın banaz aydınlıklarını puslarım.Söylemişmiydim arada bir cok fena....

22.05.2010
Oz Büyücüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder