22 Mayıs 2010 Cumartesi

Çok şaşırırdık çok en çok da ben bir başıma şaşırırdım

Bir kar yağar ve şaşırırdık. Mayısta kar yağmaz deme yağıyor işte tam iki aydır tipi kesiyor sensizlik. Gülme! Bir kar yağardı bir kıyamet kopardı cevatla ben inanamazdık ve inan bana yağardı. Sokağa çıksak emin ol kardan adam olurduk. Havuç kafalıydık havuç burunlu mu yoksa,neyse işte bir yağardı kar mayıs kokardı heryer. Üşürdük. Tamam tamam üşürdüm bir başıma. Kar bir yağardı mayısta üşürdü. Meteorloji bunu neden önceden bilemezdi söyleseler sıkı giniyirdik. Bana bir kazak mayısa hırka oh mis sıcak.
Sayıklardım gecenin ortasına,feryat figan bir çığlık iliştirirdim. Yanımda illa sen olurdun yarı uykulu uyanıp ne oldu diye soran. Ozamanlar şubat yada ocaktı değil mi? Neden kar yağmaz  ve begonyalar çiçek açardı. Bu dünyanın hali harap mevsimlerini şaşırmış. Şimdi aylardan ekim mi? Yok ya  bukadar kar yağıyorsa ve soğuksa kesin birileri aralık bırakmıstır kapıyı üf ne diyorum aralıktır belki. Ah şapşal adam nasıl unuttun bu tipi bu kar olsa olsa mayısa düşer. Bir kar yağar ve şaşardık! Cevat iki mırlar ben şaşkınlıklarımı kar topu yapardım. Çünkü sen nezaman gitsen o mevsim kar yağardı. Şarşırmazdım artık.
Sokakta mayıs üşür yoksa ölür mü demeliydim soğuktan. Hem sen ne yaptın mayısın suçu varmıydı aramızda olanlardan.
Yeter bak bende artık şaşırmıyorum bir kar yağıyor ve takvimde bir mayıs daha donarak ölüyor.


Oz Büyücüsü
22.05.2010
saat:03:05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder